یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد.

گاه نوشت های مذهبی و سیاسی و فرهنگی و کامپیوتری محمدامین راستگو

طبقه بندی موضوعی

عصر روز اول پیاده روی بود که مموری دوربینم پر شد و مجبور شدم خیلی از عکس ها را پاک کنم. دوربین امانت از دوست خوبم حسین میرجلیلی بود که یک ساعت قبل از حرکت به دستم رسانده بود و فرصتی نبود برای گذاشتن یک حافظه ی بالاتر بر روی آن. قاعدتا از اون به بعد مجبور شدم با احتیاط بیشتری عکاسی کنم.

برخی از عکس هایی که جالب بود را اینجا می گذارم.

موکب امام رضا یکی از موکب هایی بود که نظرم را جلب کرد. ارادت شیعیان عراق به امام رضا(ع) خیلی بود تا حدی که تا می فهمیدند که ایرانی هستیم با شوق می پرسیدند مشهدی هستیم؟ و من که چقدر دلم می خواست جوابم به این شوق مثبت بود


خیلی باحال خوابیده بود و راحت. برای راحت بودن که هتل چهارستاره لازم نیست



عراقی ها نه تنها بدشان نمی آمد از آنها عکس بگیریم بلکه خوشحال هم می شدند. پشت موکب در حال پخش ماهی بودند آخرین هایش را که دادند یکی هم مخصوص به من دادند! به خاطر عکسی که ازشان گرفته بودم!
محمدامین راستگوجهرمی

اربعین

پیاده روی

عراق

کربلا

نظرات  (۵)

عالی بود.راستی چرا این قدر خلوته.کسی نیست؟
نکنه بعد از اربعین عکس گرفتی!!؟
پاسخ:
:)
عکس اول که سه نصف شب گرفته شده.
عکس دوم که نمای بسته است.
عکس سوم هم پشت موکب است.
گفتند که شلوغه نه این که دیگه نشه کادر عکس را بست که!

سلام علیکم 

من هم تو کاروان شما بودم از بچه های فرهنگی کاروان  هستم 

از عکسی هایی که تو سایت بسیار زیباتون گذاشتید  خیلی دلم گرفت برای اون روز هایی که داشتیم پیاده میرفتیم  به سمت کرببلا ان شاء الله ارباب آبرو داری کنه باز اربعین امسال ما را راهی حرمش کند. در ضمن یه عکس از ما تو لانه گرفته بودید و تو کربلا  موقعی که منتظر اتوبوس بودیم (ترمینال ) گفتی که میذارم تو سایت و اسم سایتتونو اون جا پرسیدم .......................................................یادتون اومد؟ 

 

پاسخ:
سلام رفیق
اگه خدا بخواد انشاء الله امسال ویزای انفرادی می گیریم و خودمان می ریم. 
شما را که متاسفانه یاد نمیاد اما این پست را ببینید :

در صورتی که در این پست عکستون نیست بفرمایید تا عکس های بیشتری بگذارم.
۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۵۶ فارسی فارسی زاده
ان شااله با هم بریم
پاسخ:
انشاء الله 
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۰۳ نقی رحمت زاده

سلام.خداقوت

السلام علیک یااباعبدالله الحسین.

سلام آقای راستگو
من همشهری تون هستم. از جهرم،
سال گذشته همسفر بودیم. یکی دوبار هم دیگه رو دیدیم یادش بخیر
نشونه: پرچم سبز رنگی که شما حمل میکردی روز آخر که از مدرسه تا حرم سینه زنی کردیم
یادش بخیر
یادش بخیر
پاسخ:
یادش بخیر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی