یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد.

گاه نوشت های مذهبی و سیاسی و فرهنگی و کامپیوتری محمدامین راستگو

طبقه بندی موضوعی

بالاخره مذاکرات به نتیجه رسید مذاکراتی که مدت ها تمام ذهن و حواس ما را به خود مشغول کرده بود نه من باب عدم اعتماد به مذاکره کنندگان بلکه من باب نگرانی از کیدهای شیطان بزرگ 

که قرآن می‌گوید : «فَقاتِلُوا أَئِمَّهَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لا أَیْمانَ لَهُمْ» که خدا گفته است ائمه کفر پیمان شکنند و پیمان نگاه نمی دارند.

به هر حال بالاخره این پیمان بسته شد و ما پیمان شکن نیستیم.

 

باید خسته نباشید بگویم به تیمی که زیر فشار نگرانی ها و انتقادات من و امثال من مذاکره کرد. آقای ظریف خسته نباشید.

به دولت خسته نباشید نمی گویم! به این خاطر که کم کاری های وزارت صنعت و وزارت راه و مسکن را نمی توانم نادیده بگیرم. دولت تقریبا همه چیز را تعطیل کرد تا هسته ای را به نتیجه برساند، من که تقریبا یقین داشتم توافقی در کار نیست و تنها این مذاکرات می تواند اجماع جهانی علیه ما را بشکند و فضا را عوض کند اما در این میان اینکه قسمتی از دولت وظایفش را انجام دهد و بقیه بیکار بنشینند پذیرفته نیست.

امیدوارم خداوند در این چند ماه آینده هم به دولت کمک کند! با توجه به اینکه در این فضا قیمت نفت افت می کند و درآمد نفتی ایران باز هم کاهش پیدا می کند ولیکن تا اجرایی شدن توافقات هنوز گشایش اقتصادی ای برای دولت اتفاق نیافتاده است در این چند ماه دولت باید کمی هم از جیب بخورد.

 

و در نهایت حضرت آ‌قا فرمودند: مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل پذیر نیست و امروز امریکا کامل ترین مصداق استکبار است.

نمی شود یک دشمن داشت و خواست که با آن مبارزه کرد اما بنیان اقتصادیمان مبتنی بر اقتصاد آن دشمن باشد. این نمی شود مبارزه می شود خود فریبی

انشاء الله که پس از توافق با نگرش اقتصاد مقاومتی و با پیمان های پولی چندجانبه که وابستگی اقتصادی به دلار را می کاهد به صورت واقعی با استکبار مبارزه کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی