یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد.

گاه نوشت های مذهبی و سیاسی و فرهنگی و کامپیوتری محمدامین راستگو

طبقه بندی موضوعی

آقای علیرضا ماتاجی زحمت کشیده بودند و جزوه‌ای در رابطه با تعامل با براداران شیعه مان در عراق تهیه کرده بودند که قسمت مربوط به آموزش فشرده زبان عراقی آن جدا شد و به عنوان جزوه ای جداگانه در اختیار دوستان قرار می‌گیرد.

انشاء الله که مفید باشد.

دریافت جزوه آموزش فشرده زبان عراقی
حجم: 513 کیلوبایت
 

محمدامین راستگوجهرمی

عربی

اربعین

عراق

کربلا

نظرات  (۲)

۰۵ آذر ۹۲ ، ۰۵:۵۱ سیدعلی علوی
سلام امین آقو
خوش به سعادتتون.
هر چند یه مشکلاتی داشت ولی حرکت جهادی ای بود این جزوهه. خداقوت.
پاسخ:
ممنون دوست عزیز اما من فقط محصول کار دوست دیگری را پیدا کردم و منتشر کردم. انشاء الله خودم برنامه ای برای تکمیل این جزوه دارم.
۱۰ آذر ۹۲ ، ۰۱:۴۴ رایحه جعفری
سلام و عرض ادب
خوشحالم که با وبلاگتون اشنا شدم. 
بسیار جالب بود. 
این جزوه را دریافت کردم و از ته دل آرزو میکنم یک روز به دردم بخوره... 
دعا کنید، امام حسین ما را هم بخوانند... 
پاسخ:
سلام
انشاء الله که به دردتون بخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی