یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد.

گاه نوشت های مذهبی و سیاسی و فرهنگی و کامپیوتری محمدامین راستگو

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

دیدن جنایات داعش هر دلی را به لرزه درمیاره و هر شخصی را ناراحت می کنه و طبیعی است که نفرت از داعش توی وجود همه ی ما باشه اما راستش وقتی به اخبار نگاه می کنی و خبر پیوستن جوانها از کشورهای مختلف به داعش را می خونی قبل از هرچیز یه علامت سوال بزرگ خودنمایی می کند. چرا؟

 

چرا ۱۰۰۰ جوان تاجیک که نه عرب هستند که به خاطر تعصبات عربی از ما متنفر باشند و نه مانند سعودی ها و افغان ها درگیر القاعده و وهابیت و  ... هستند باید بروند به داعش بپیوندند؟ آیا جاذبه ی ایدئولوژیک داعش است که چنین می کند؟ آیا باید همه ی این جوانان را به یک نگاه دید؟ یا بسیاری از آنان را باید جوانانی فریب خورده دانست که می توانستند در جبهه ی حق علیه باطل باشند؟

 

من هیچ چیز را موثرتر از خیانت فرقه ی شیرازی ها و یاسر الحبیب ها و الهیاری ها در حق شیعه و اسلام و بشریت نمی دانم. جماعتی که با پول انگلیس و آمریکا به اسم تبلیغ اهل بیت تفرقه افکنی می کنند و با اهانت به تقدسات اهل سنت آتش این کینه را افروخته کرده اند و زمینه ساز جولان این جماعت شده اند. و چه جالب که هم داعش و هم شیرازی ها هر دو سر در یک آخور دارند! آمریکا و انگلیس با دو لبه ی قیچی شیرازی ها و داعش تمام سیاست های اسلام هراسی خود را به اجرا می گذارند. 

و البته در این میان ما نیز کم تقصیر نداریم که با خالی گذاشتن میدان، میدان را به نا اهلان داده ایم تا چهره ای زشت  و کریه از اسلام و تشیع را به دنیا نشان بدهند.

*پی نوشت: منظور از شیرازی ها در این متن سید صادق شیرازی و سید مجتبی شیرازی و اطرافیان ایشان می باشد.


 

محمدامین راستگوجهرمی

سردار سلیمانی و حماس

محمدامین راستگوجهرمی