یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد.

گاه نوشت های مذهبی و سیاسی و فرهنگی و کامپیوتری محمدامین راستگو

طبقه بندی موضوعی


بیشتر عکس ها روی لپ تاپ دوست عزیزی مونده و هنوز نتونستم ازشون بگیرم. اما چون دوستان منتظر عکس ها بودند فعلا چند تاشو می گذارم برای دیدنشون به ادامه مطلب برید.



محمدامین راستگوجهرمی

اربعین

نظرات  (۳)

۲۷ دی ۹۱ ، ۱۱:۱۴ اسلام علیک یا ساقی العطشی
سلام علیکم و رحمه الله / هر چه سریع تر به فکر عکس هلی بعدی باشید !!!!!!!!! لطفا به فکر باشید شهدی روح امام و شهدا صلوات
پاسخ:
و علیکم السلام و رحمت الله و برکاته
اگه عجله دارید خودتان زحمت بکشید برید دفتر هیات ثارالله تحویل بگیرید!
من تا الان دوبار رفته ام با در بسته مواجه شده ام و برگشته ام :(
۲۷ دی ۹۱ ، ۲۲:۵۶ اسلام علیک یا ساقی العطشی
افوض امری الی الله ان الله بصیر باالعباد
با تشکر فروان از شما که دو بار زحمت کشیدید ان شاءالله خداوند تبارک و تعالی اجر شما را بدهد و باقیات و صالحات برای شما بزرگوار به حساب بیاید.
(شادی روح امام و شهدا صلوات )
۳۰ دی ۹۱ ، ۲۲:۴۱ همون خود من
سلام
ان شاالله که زیارتتون قبول و دعاهاتون برآورده به خیر.
پاسخ:
ممنون
انشاء الله نصیب شما بشه
البته ما دعاگو بودیم.
اما  این اسم مستعار شما هر وقت می خواستم دعاتون کنم کار را سخت می کرد! خدایا حاجات شرعی همون خود من را هم برآورده کن!!! نفهمیدم برای خودم دعا کردم یا شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی