یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد.

گاه نوشت های مذهبی و سیاسی و فرهنگی و کامپیوتری محمدامین راستگو

طبقه بندی موضوعی

یکی از چیزهایی که این چند روز فکرمو مشغول کرده  عظمت راهپیمایی اربعینه. حتی تصورش هم عظیمه! بیست میلیون! بیست میلیون عاشق امام حسین که از سراسر دنیا پا می شن میان کربلا! حتی تصورش هم سخته! مگه نه؟ یعنی تقریبا یک چهارم کل ایران!

 

بعد وقتی به این عظمت فکر می کنم به خودم می گم این بیست میلیون می دونی چه کارهایی می تونست بکنه؟ می تونست چه تحولاتی در دنیا بیافریند؟

بعد یه سایه ی سنگینی میاد که یعنی از این بیست میلیون 313 تا «یار» در نمیاد؟ چرا؟


محمدامین راستگوجهرمی

پیاده روی

اربعین

کربلا

نظرات  (۲)

۰۲ دی ۹۱ ، ۰۲:۲۶ سیدعلی علوی
بلی
خوش به حالت! صحن های مختلف بهشت هر کدام بو وعطری دارند به دستبوسی امیر المومنین که می روی، آرامش ولذت شیرین وصل پدر  .لذت دیدار آقا امام موسی کاظم و جواد مثل پرواز در ابرهاست. دیدار آقا امام حسن عسکری وامام هادی ،خانم نرگس خاتون وحکیمه خاتون داستانی دارد ودیدار آقا امام حسین وحضرت ابالفضل خود عشق است .شکستن بغضی به ضخامت یک عمر!زیارت دارالسلام ومسجد کوفه را دست کم نگیر که هر کدام دنیایی است.پا برخاکی گداشتن که پیامبران بزرگ آنجا زیسته اند.وه که چه سفری در پیش داری.خوش به سعادتت.شنا کن، غواصی کن ،خود را غرق کن.از همه ی توانت استفاده کن وبه هر ذره خاک که می نگری تاریخ آن را در ذهنت مجسم کن. وسلام وارادت من را خدمت تک به تک شان برسان.دو طفلان مسلم را سلام برسان .
پاسخ:
ممنون خواهر خوبم. متاسفانه کاظمین و سامرا نمی ریم و فقط نجف و کربلا می ریم. انشاء الله نائب الزیاره هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی