یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد.

گاه نوشت های مذهبی و سیاسی و فرهنگی و کامپیوتری محمدامین راستگو

طبقه بندی موضوعی

یونسی به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقلیت ها در همایشی صحبت هایی داشت که کاملا بر خلاف منافع ملی و استراتژی های کلان جمهوری اسلامی بود. در حالی که ما در برابر دشمنان در کنار ملت عراق قرار گرفته ایم و شهدایی در این راه تقدیم کرده ایم و پیوندهایی که سالها میان مردم این دو کشور که اشتراکات مذهبی و فرهنگی فراوان دارند به علت تجاوز صدام ملعون گسسته بود مجددا در اربعین حسینی دارد احیا می‌شود صحبت های یونسی آتویی شد برای دشمنان ایران که با شیطنت رسانه ای به ایران هراسی در اعراب دامن بزنند.

آن چه ما دنبال می‌کنیم واحد بودن است اما نه در ذیل عنوان امپراتوری ایرانی بلکه در ذیل عنوان امت واحده اسلامی و در این راه واحد شدن به معنی برداشته شدن مرزها نیست بلکه به معنای وحدت فکری و استراتژیک در برابر استکبار جهانی است.

 

به نظر می آید با تکذیب کردن حرف های یونسی و اینکه مدام از رسانه های داخلی بخواهیم که حالا بنده خدا یه حرفی زد شما گنده اش نکنید چیزی حل نمی‌شود چرا که با نادیده گرفتن در فضای داخلی اثر منفی اش در فضای بین الملل خنثی نمی‌شود. باید مقامی بزرگ تر مثل خود رییس جمهور صحبت های یونسی را تصحیح کرده و اثرات منفی این اظهار نظر نسنجیده را خنثی کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی