یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی

نکته سنجی‌های اجتماعی،سیاسیِ، فرهنگی و کامپیوتری!

یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد.

گاه نوشت های مذهبی و سیاسی و فرهنگی و کامپیوتری محمدامین راستگو

طبقه بندی موضوعی

واقعا حافظه ی کوتاه مدت مسئولین ما هم دچار مشکل شده ها! نمی گم همه اش تقصیر احمدی نژاده یا برعکس. نمی گم مجلس و رئیسش همه تقصیرها را دارند یا برعکس. نمی گم قوه ی قضائیه تجسم عدالته یا برعکس.

اما واقعا آدم این قدر کم حافظه ؟

 

امام خامنه ای در خراسان شمالی: 

 

البته مسئولین کشور، با تدبیر، حواسشان هست؛ من هم تأکید میکنم؛ هم به مسئولین قوهى مجریه، هم به مسئولین قوهى مقننه، هم به مسئولین قوهى قضائیه، که مراقب باشند بدخواهان و دشمنان با توطئهى خود نتوانند این آرامشى را که در سطح کشور وجود دارد - که نشانهى بزرگترین اقتدار این ملت است، که میتواند همهى خیرات را به طرف آنها جلب کند - به هم بزنند.
  ما در چند ماه بعد از این، مسئلهى انتخابات را داریم. تا قبل از انتخابات و در خود انتخابات، باید همت همهى مسئولین این باشد که آرامش سیاسى کشور را حفظ کنند؛ نگذارند فضاى سیاسى کشور، جنجالى و متلاطم شود؛ این جزو چیزهائى است که هوشمندى مسئولان کشور انشاءاللّه باید بتواند این را تحقق ببخشد.

 

حقاً و انصافاً بصیرت مردم مثالزدنى است؛ این هم کار خداست. دلها دست خداست، ارادهها مقهور ارادهى الهى است. مردم مؤمنند، متوجه به حقایقند؛ سفارش ما بیشتر به مسئولین است، به سیاستمداران است، به مدیران گوناگون است؛ مراقب باشند دشمن نتواند این آرامش و استقرار و طمأنینهاى را که به فضل الهى در کشور وجود دارد و دشمن سعى کرده این را به هم بزند و نتوانسته، به هم بزند؛ سعى کنند این آرامش و استقرار را حفظ کنند؛ نگذارند تلاطم به وجود بیاید. گاهى یک حرف، گاهى یک عمل نسنجیده، گاهى یک اقدام نابجا، موجب تلاطم در محیط سیاسى میشود؛ باید خیلى مراقب باشند.

محمدامین راستگوجهرمی

سیاسی

نظرات  (۱)

سلام خیلی وقت بود منتظر راه اندازی سایت بیان بودم

ممنون بابت راه اندازی و همچنین با تشکر فراوان از حجت الاسلام پناهیان

پاسخ:
سلام
این بیان هیچ ربطی به سایت بیان معنوی نداره. سایتش اینه:
http://bayanmanavi.ir
 از سایت مدیای مطهر motaharmedia.ir هم می تونید بیانات آقای پناهیان را دریافت کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی